feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Dénice - 4 maj 2011 14:32

haha idag har jag varit skit duktig! Har rättat till mitt cv. Najs som fan att man kan utöka de nu eftersom jag skrev de när jag var 21. Så lite har man ju gjort dessa tre åren än bara tagit hand om mina älskade töser!


När de var färdigt började jag söka jobb som fan! haha som jag skrev till Nettan på fejjan när hon sa att jag var grym var nej jag är desperat hahaha! Men de är jag ju! Vill ju ha ett jobb nu! NU NU NU NU!!!! de behövs ju verkligen!


Men har sökt nu 7 jobb slutade de på! Och de tycker jag fan ta mig är ganska bra på 3 timmar haha! Imorgon bär de av till AF för att äntligen skriva in mig och sen får vi se vad som sker. Hoppas att allt kommer att lösa sig!


Nej nu ska jag strax äntligen hämta mina barn! Fy fan vad jag saknar de här hemma! Detta är skit jobbigt!

Av Dénice - 4 maj 2011 11:34

Nu är Emilia inskolad på dagis och de känns sjukt jobbigt! Min lilla bäbis är stor nu! Och jag har väldigt svårt för att förstå detta! Men de är så de är tyvärr! Alla bäbisar blir stora!


Allt har gått jättebra ifrån början! Helt otroligt! Trodde att de skulle bli jättesvårt med Emilia eftersom hon är så mammig som hon är men de har gått förvånadsvärt lätt! Men de kommer ju att komma en period snart när hon kommer bli ledsen men de får man ta då! Men hon är jätte duktig! Och jag är glad att de går så lätt fast de är jobbigt!


Har inte pallat skriva de sista dagarna för man har varit helt slut på kvällarna och man har ju fått planera om lite med rutiner osv. Men de är lika bra man vänjer sig. Nu vill jag bara ha ett jobb! Söker som en idiot! Men de är så jävla svårt! Men förhoppningsvis så hittar man något snart!


Nej nu ska jag fortsätta kolla på lite jobb! Ha en underbar dag!

Ovido - Quiz & Flashcards