feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Dénice - 9 maj 2011 10:24

Älskar att ha så underbara vänner runt om mig! Hela helgen har de varit så och de finns inget bättre.


I lördags så stack hjärtat och jobbade och vi ringde hit Nisse för sällskap :) Sen att han hjälpte till med tvätten är bara ett plus :) Men de gick ganska fort så de var ingen fara. Sen blev de en promenad till konsum för att handla inför grillningen. Pallade inte att gå till coop idag!


Sen blev de grillning på kvällen tillsammans med Erika och hennes familj :) Jättemysigt. Testade göra potatis i folie med lök, färskost, riven ost, salt och örter och de blev skit gott. Fy vad gott de var. De kommer vi absolut att göra fler gånger.


När vi hade grillat färdigt så kom Nettan och de och skulle också grilla. De slutade med att vi satt kvar till 12 någon gång på natten och de var skit trevligt. Barnen och Larsson hade gått hem tidigare och sov gott när jag kom hem! Gubben vaknade till haha och flyttade in i sängen.


I söndags så fick Felicia följa med pappa och jobba och hon var överlycklig. Hon älskar att följa med pappa och jobba. Vi har nog fått en liten pojk/flicka :) Hon är för söt och var jätteglad när de åkte iväg och lika glad när hon kom hem.


Linda kom och höll oss sällskap idag. Alltid lika trevligt. Vi var ute en stund och träffade Erika och barnen. Sen var de hem och laga mat och de vanliga rutinerna innan sängen för imorgon är de dagis igen.


Felicia var för söt här om dagen! Hon frågade mig vad jag skulle göra medans de var på dagis och jag svarade att jag skulle leta efter jobb. Och hennes svar var "ska jag hjälpa dig leta mamma?" Haha hon är förr underbar :)

Så nu får jag lägga ner skrivandet för stunden! Dags att bruka allvar och söka jobb, städa och duscha shaggy! Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards