feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Dénice - 18 maj 2011 22:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 18 maj 2011 22:22

De som känner min sambo vet om att han inte är en person som köper saker till en. Tex blommor till alla hjärtans dag, när man fyller år osv. Han är inte en sån person och de gör inte mig så mycket. Jag har vant mig haha. Visst de är alltid kul och få något ibland och idag var en sån dag. Han kom hem och hade köpt en ny högtalare till min iphone så att jag kan lyssna på min musik när jag städar osv igen. Hade lånat lillebrors men den tog han tillbaka så detta är något som jag verkligen ville ha och jag fullkomligt älskaaaaaaaaaar den. De är skit fin, spelar högt och helt underbar. Haha är så jävla glad för den :). Tusen miljoner tack mitt hjärta. I Will love you to the the i die <3

Av Dénice - 18 maj 2011 14:47

jag har känt den sista tiden att jag inte har velat blogga! har helt enkelt inte känt för det och sen har där varit så mycket annat som har hänt så man har ju prioriterat det istället!


Men nu är jag nog tillbaka! De känns som det i alla fall just nu haha!


Men man vet ju aldrig ;)


Kommer roligare inlägg ;)

Ovido - Quiz & Flashcards