feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Dénice - 15 april 2013 07:41

Och jag/vi har haft en underbar helg! Men även fått en massa gjort! Mitt tvättberg är nu bort haha men nästa har redan påbörjats haha!! Tvätt är något man verkligen aldrig blir av med!! Vi har även fått tömt matsalen så nu ska även allt där komma på plats! Skönt med framsteg haha!

Men nu är det måndag och de är en ny arbetsvecka men förhoppningsvis många bra besked! De hade varit så extremt najs! Men än så länge så håller jag bara mina tummar och hoppas på det bästa!!

Idag ska jag även ringa ett samtal om en sak så jag verkligen hoppas går igenom!! Jag hoooooopppas verkligen detta!! Men vi får se! Mycket som är på gång och mycket jag vill förändra men de är bara jag som kan göra något åt det!! Framtiden ser nu ljus ut och de gillas skarpt!!

Nä nu ska jag njuta av detta dryga bussåkande haha!! Något man vid andra sidan är ganska van vid nu!! Ska leta fram mina körkortsböcker och passa på att kolla i dem när man åker buss!!

Ha en helt underbar måndag!!

Lots of löööööve// Nicen

Ovido - Quiz & Flashcards