feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Dénice - 29 april 2013 11:49

Jobbade i fredags och var hemma strax innan 22. Och hjärtat hade lyckats att hålla töserna vakna :). Emilia dammsugande storarummet när jag kom hem haha. Duktig tjej som ville hjälpa pappa och felicia satt och kollade på tv haha. Men vi fick mysa en liten stund innan sängen kallade på dem och sen somnade jag på soffan haha!! Så social var jag ;). Men hade varit en tuff vecka :). Och kommer bli ett par till fram över. Men de är bara till att jobba på. Vill försöka lägga undan pengar till mitt körkort nu!! Så jag tar allt jobb jag kan och orkar med :).

I lördags så kom min älskade fru och hemma underbara barn. Gud vad jag har saknat de barnen. De var så lyckliga allihop och lekte och busade hela dagen :). Finalen på kvällen var när ett 30-tal raggarbilar stannade i anderslöv och barnen fick kolla på dessa underbart fina bilarna :). Haha den enda jag pratade med var G annars drog jag ner kepsen och gick vidare haha!! Orkade inte vara social haha!

Söndagen var vi en runda inne i stan och fixade lite ärenden! Måste ju också göras haha! Sen tog vi bara de lugnt och vilade upp oss för en ny vecka!!

Idag hade jag IUP möte för Emilia och de gick super bra. De bara berömde min lilla prinsessa ?. Och de är så skönt att de går så bra som de gör. Trodde aldrig att de skulle gå så här lätt :). Mina duktiga tjejer ?

Ovido - Quiz & Flashcards