feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Ett tag sedan nu....

Av Dénice - 31 maj 2011 22:00

Har varit väldigt mycket den sista tiden med Emilia och hennes mat. Mycket som man ska tänka på och ändra på. Så just nu är de väldigt mycket läsning när man går i affären. Men de går bra och man börjar lära sig nu vad hon får och inte får äta. Vi ska ju köra på detta fram till måndag och sen på måndag så ska jag ge henne ett glad mjölk och se hur hon reagerar. Får hon diarre igen då så vet vi ju att de är det. Och då blir de en ny tid hos läkaren och se vad som sker nu och få lite hjälp med allt.


En stor sensation är ju att mina barn sov hos sin faster i fredags. De var ju inte utan ångest men de gick bra. Saknar alltid mina barn när de inte är med mig. Men jag och mannen fick lite tid för oss själva och de behövs ju. Så vi gick till Sir Toby´s och åt en planka och drack jävligt gott kaffe haha. Första gången man beställer kaffe på en pub haha. Men de går de också. Sen var vi på bio och såg fast five och den var skit bra. Jag tyckte verkligen om denna filmen, mycket handling och många garv haha. Absolut en film värd att se.


Annars är allt som vanligt. Bus med barnen, vovven osv. livet rullar på och de är najs. Dagarna när barnen är på dagis går ut på att söka jobb som fan. Inte lätt men jag tänker ju inte att ge upp! En dag är de min tur :)


Nu blir de ett låst inlägg också :) Vissa saker vill man ju ha lite hemligt :)

Sov gott alla :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards