feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Dénice - 7 juni 2011 20:48

Fan jävla mög skit helvetes jävla regn! Hade precis satt på mig rullorna och åkte ner till vändzonen och så öppnade sig himlen! Jävla piss mög skit! Jag var så sugen på att åka rullor och där finns inget som hindrar mig nu när jag har mina egna och så ska de börja regna! Vad är de för sett? haha jaja inget man kan göra! Hoppas, hoppas, hoppas på mycket finare väder imorgon! Inte lönt att hänga läpp för de lår ju inte sluta regna för det haha!


Så vad har man hittat på med idag? Ja min lillebror tar studenten på torsdag så vi har fixat lite saker till det. Jag kan verkligen inte förstå att min lillebror tar studenten på torsdag! Min lilla lillebror är klar med skolan och redo för arbetslivet! Han börjar bli vuxen! Jag kan fortfarande inte fatta det. Men så är verkligheten! Men får bara acceptera det!


Annars har de varit en lugn dag! Varmt som helvete har de varit också! Så man kan hoppas att de kommer lite åska så de inte blir lika kvavt imorgon! Man kna bara hoppas på det bästa!


Nej nu ska jag kolla på desperata husfruar! Ha en super mysig kväll   

Av Dénice - 7 juni 2011 20:28

Lite bilder ifrån när vi var i folkets park för någon vecka sen :)


Men först en bild på shaggy :)


  

Så söt   


    


Stora tjejen när vi var på väg hem   . Man måste ju klättra någonstans haha!


  


Haha alltid lika roligt   



Ville så gärna åka denna men de var nog inte så roligt som hon trodde   . Men de är nog för att där inte var så många som åkte samtidigt!

    


Jag och min älskade smurf haha   



Mumsigt med popcorn   

     

Mormor fick också åka karusell haha   


 


Bevis på att min gubbe har kört den rosa barnvagnen som han sa att han ALDRIG skulle göra haha!   


  


Lillfia vill också åka karusell   


  


Busungarna   


 


Haha vad gör man inte för sina barn?   


 


Pappa fick också offra sig en gång   


  


Gunga är ju ett MÅSTE   


 


Där finns någon karusell pappa kan offra sig på   


 


En av Felicias favoriter   


 


Emilias favorit   


 


Även storasysters favorit   


Hade en super mysig dag! En bild säger ju mer än tusen ord säger man och vi har många bilder ifrån den dagen   

Ovido - Quiz & Flashcards