feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Dénice - 14 juni 2011 12:53

Har haft en bra dag än så länge! de börjar släppa lite i ryggen och de finns ingen som är lyckligare än mig haha! Nu kan man i alla fall röra på sig lite och bara de är ju underbart haha!


Idag har jag suttit och pratat med min underbara syster yster Marina! Händer fan så sällan och jag saknar henne enormt! Men vi hade en mysig pratstund och vi bokade in en date :) Wohoo längtar som fan redan :) De blir ju inte så ofta man ses tyvärr men vi får försöka att ändra på det hoppas jag!


Annars har dagen varit lugn! Städat och fixat med lite foto på fejjan! Skönt att ha såna här dagar också men jag längtar som fan efter ett jobb! Söker alla jobb jag kan och ber till gud att jag kan få ett jobb snart! Hoppas hoppas hoppas!


Nä nu ska jag snart ut med hunden! Ha en bra dag. Massa löööööve ;)

Ovido - Quiz & Flashcards