feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Dénice - 19 juni 2011 18:24

Igår var de gårdsfest! Där var lite lek och en clown för barnen på dagen så vi gick ner vid 13 tiden tror jag att de var. Träffade Erica med barnen, Pernilla med barn och Nettan med sina två och nästan hela fam strandberg   


Vi hade riktigt trevligt. Kaffe, lita skit snack och massa skratt. Skönt med såna här dagar. Bara umgås och ha trevligt.


Sen när mannen kom hem och Anders så lämnade jag över ansvaret till dem för barnen och jag för en gångs skull drack igår. Sista gången jag drack var i oktober förra året. Och de blev en jävla blandning igår haha. Men gott var det haha!


Vi hade skit kul på kvällen! Mannen gick hem med barnen och Nisse och jag stannade kvar och drack lite till haha. Musmigt ;) Vi skrattade, hittade på en massa skit och bara hade kul haha! Tänker inte gå in på detaljer haha men när man kom hem så stank man öl och jägermister och man hade inte druckit något av det haha.


Nä nu ska jag busa med barnen lite så att hjärtat kan få plugga ifred. Ha en bra kväll. Massa lööööve   


Ovido - Quiz & Flashcards