feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Dénice - 30 juni 2011 10:47

I förrgår så var vi hos min pappa och hälsade på :) Och de var lika trevligt som vanligt! Älskar verkligen att komma bort ifrån stan och tanken på att flytta ifrån Malmö växer sig större i tankarna! Eftersom jag själv är uppvuxen i  Skurup och jag trivdes med det. Kanske en lite större håla än skurup men fan va skönt de hade varit att flytta ifrån stan! Ja men har inte ens pratat med sambon om de än men de kommer. Än så länge som jag skrev så är de ju bara en tanke.


Igår var vi på segevängsbadet med Nettan och Linnsan och de var underbart men jag var inte riktigt beredd på den värmen som de var igår så man blev lite utslagen. Men de var mysigt att slippa vara hemma haha! Låter precis som om jag inte trivs hemma längre men så är de ju inte. Bara skönt att fly vardagen ibland. För de behövs! Vänta bara till mannen har semester, för då kommer vi verkligen till att fly vardagen och bara hitta på en massa mys med barnen! Jag LÄNGTAR! Vecka 30 är de som gäller nu och de känns som om tiden står stilla just nu haha! Man kanske längtar för mycket? Men så blir det ;)


Idag blir de en date med underbara Marina and i can't wait! Fy fan vad jag har saknat henne! Men de är inte så lätt alltid att få tiden till att gå ihop. Hon jobbar och bor inte i Malmö och jag har mina barn! Och de tar mycket tid! Inte för att jag klagar! Jag älskar mina barn!


En tråkig nyhet är att jag fick inte jobbet. Känns bull som fan men vad ska man göra? De hade varit najs som fan att få börja jobba men jag kände de redan på mig eftersom de frågade så mycket om mina barn! De såg de ju som en negativ faktor. Förstår ju inte varför men så är de tyvärr!


Nej nu ska jag sätta fart! ha en underbar dag! Massa löööve   

Ovido - Quiz & Flashcards