feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

Ett tag sedan igen....

Av Dénice - 26 juni 2011 13:39

Åter igen så var de ett tag sedan jag bloggade. Har varit mycket nu med midsommar och allt annat! Ibland så räcker inte tiden till helt enkelt och då får man göra de som är viktigt istället som att inte sitta vid datan haha! Men ibland så blir där en lucka, som nu   


Så var ska vi börja någonstans? Känns som om detta kommer att bli ett långt inlägg idag men de är väl okej? Annars får ni sluta läsa ........ NU!   


Förra veckan var de mycket som hände! Blev uppringd i tisdag om att jag skulle på anställningsintervju dagen efter. Så de blev att fixa fram en massa intyg och sånt hela dagen som jag skulle ha med mig. En jävla massa väntetid och telefonköer men allt löste sig till de bästa och jag fick mina intyg   


Intervjun gick väl sädär! Jag är inte så jävla bra på att "sälja" mig själv som de kallar. Har aldrig varit bra på det. Men vi får hoppas på det bästa! De enda som är jobbigt i så fall är att de är så kort tid innan jag börjar i så fall! Blir i så fall 1 juli! Men de är ett jobb och får jag de så finns de ingen som är lyckligare än mig! Hoppas självklart på att jag får de men tror inte det tyvärr! Hon frågade en väldigt massa om mina barn och hur allt skulle lösa sig om jag fick jobb osv. De verkade precis som om de var en negativ faktor. Men i så fall är hon dum i huvudet för som jag sa till henne så går allt att lösa på ett eller annat sätt!


Så vi får se! Om jag inte hör något nästa vecka så fick jag inte det så man kommer ju hoppa till varje gång man hör telefonen ringa och hoppas på att de är de som ringer med goda nyheter.


Midsommarafton var super mysig. Vi firade hemma hos med tillsammans med Mamma, Peter, Anders, Jimmy, Nisse, Stoffe, Hanna och hennes två små! Självklart allt vi fyra också! Vi kunde sitta ute och äta midsommar maten och de är ju bara ett plus det! Sen bestämde vi oss för att åka ut till Hammars park och gå på marknaden där ute. Lika kul som alltid att gå på marknad   . Felicia fick åka lite karuseller! De var ett jävla pris på biljetterna. Fattar inte hur de tänker. Men hon fick åka någon och sen så tog vi lite lotter och sånt och Felicia älskar det! Emilia fick sina popcorn så hon var överlycklig haha! Sen åkte vi hem till mamma igen och satt och snackade och lyssnade på musik! Super mysigt! tack alla för denna dagen   .


Sedan har helgen varit lung. Emilia har varit kass i magen igen och denna gången har hon inte fått någon mjölk så de är väl magsjuka   . Felicia har också varit lite häning men idag är de lite bättre och jag har två barn med en enorm energi här hemma och jag håller på att bli knäpp och de är verkligen inte roligt när mannen ska iväg om ca 3 timmar för att jobba! Ja vi får se vad vi ska göra ikväll då för att få tiden att gå till de ska lägga sig idag haha! Nej skämtåtsido! Vi kommer säkert på något roligt att göra   . De brukar ju inte vara så svårt!


Nej nu ska jag släppa datan och se om barnen kanske vill ha lite att äta. Har ju blivit lite senare idag eftersom vi alla sov länge! Najs med sovmorgon   


Ha en underbar söndag. Massa lööööve

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards