feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Dénice - 2 februari 2011 18:42

Igår började jag träna :-). De kändes otroligt skönt. Skulle börja i måndags men då hade vi bara hunnit träna i ca 15 minuter innan de stängde. Så de var inte mycket lönt. Men igår började jag och de kändes skit skönt när man väl var klar och jag hade tränat i ca 1 1/2 timme. Och sen stack vi och solade. Andra dagen i rad och de var ganska dumt för jag brände mig igår haha. Skit samma de går ju över. Sen har jag börjat på en kur med en massa örter som ska rensa kroppen. Denna ska man ta 4 tabletter om dagen i 30 dagar. Så vi får se vad som händer. Detta ska nog bli bra i slutändan :-). Så länge jag mår bra och trivs med mig själv så är allt bra :-). Till min vänner: Förlåt om jag verkar kort och inte vill prata speciellt. De har skett lite saker den sista tiden som jag måste ta itu med och fundera över vilket gör att jag drar mig undan. De har inget med er att göra men jag behöver bara lite tid för mig själv.

Ovido - Quiz & Flashcards