feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Dénice - 3 februari 2011 11:20

Just nu känner jag bara för att skrika rakt ut. Mår bajs och vet inte vad jag ska göra åt de just nu! Samtidigt som jag bara vill kräka av mig allt på bloggen men eftersom man har vissa som läser som är så skadeglada så tänker jag inte säga ett ljud om det. Blir privata inlägg på luren istället! Tyvärr inget som ni får läsa. Men jag vill ha de så här just nu! Vi får se vad som händer innan jag säger något. Eller om jag säger något! De som sker är skit jobbigt och jag håller detta för mig själv. Är nog säkrast just nu.


Var och beställde ringar igår. Mina två ringar med barnens namn och födelsedata! Fick bli i silver och de är blir jättefina :) Jag verkligen längtar tills jag får se de. Sen nästa månad ska jag beställla med familia ante omnia. Vilket står för familjen är mitt allt. Så jag bryr mig inte så mycket om de är guld eller silver för man kan blanda. Tycker jag i alla fall! Sen har färgen ingen betydelse utan de är de som står på ringarna. Mina älskade barn!


På lördag blir de bio med stora tjejen! Vi har sagt de länge nu men där har inte kommit någon film som vi har tyckt att de var värt att se. Och nu kommer trassel   . och Felicia vill verkligen se den och de vill jag också haha! Man blir aldrig för gammal för disney filmer   . Sen ska den inköpas på dvd eftersom de är nr 50 i disney klassiker och de är mycket viktigt eftersom jag bara saknar 2 filmer och sen är samlingen komplett tills de kommer nya   


Idag är de lite mycket som ska hinnas med men så är de ju! Inget jag kommer skriva här. Kanske träna ikväll om jag hinner annars får vi ta de imorgon!


Nej nu har jag inte tid att sitta här längre. Ha en bra dag   

Ovido - Quiz & Flashcards