feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Dénice - 23 februari 2011 12:52

Jag har lite tappat lusten att blogga. Jag älskar att skriva och få chansen glöm att skriva av mig men många små saker som har skett har fått mig till att inte vilja skriva och dela med mig. Kan ju skriva låsta inlägg men är inte säkert på att vissa har fått tag i lösenordet så jag skippar det också. Vissa saker vill jag inte att vissa människor ska ha reda på och så enkelt är det. Så jag får se vad som sker. Annars är allt bara bra med oss. Livet går framåt och de känns bara bra. I helgen ska gubben till tyskland. Vet inte riktigt om han kommer hem lördag eller söndag men de får vi se. Min morbror vill bjuda ut mig på mat på fredag men jag får se om jag får någon till att kolla till barnen den stunden. För de kommer ju inte bli hur sent som helst precis. Nej nu ska jag ta upp Emilia och snart hämta Felicia på dagis <3

Ovido - Quiz & Flashcards