feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Dénice - 11 februari 2011 16:00

Idag är de äntligen fredag :) Idag blir de fredagsmys :) Var meningen att jag och mamma skulle träna idag men hon har ont i ryggen så vi skippar de. Bättre att hon bli bra. Så vi tar de nästa vecka istället!


Idag har jag varit och hämtar ut mina ringar med barnes namn och födelsedata! De blev jättefina och jag är supernöjd med dem. Nu ska jag bara vänja mig vid att ha de på sig :)


Så idag blir de bara att ta de lungt. Äta något gott, bada barnen och hunden :) sen bara mys med barnen i soffan! Helt perfekt fredag om du frågar mig ;) Imorgon blir de städ och tvätt! wohoo eller inte haha! Men de måste ju göras de också


Nej nu ska jag snart ut med hunden igen innan man ska börja med maten :)

Ovido - Quiz & Flashcards