feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Dénice - 14 februari 2011 11:25

I fredags blev de ingen god mat haha! Jag tappade hela fläskfilégrytan på golvet. Så de blev pizza istället! Men sånt är livet.


I lördags så jobbade gubben och jag fick äran att både städa och tvätta! Mindre kul men de blev gjort i alla fall. Man var ganska slut på kvällen men de är sånt som man får ta!


Igår skulle vi iväg och handla hundmat men INGEN affär hade hans hundmat. Jag höll på att flippa ut så vi åkte till City gross och handlade någon hundmat som de hade där. Jävla skit affärer! Men han fick mat i alla fall och de var de som var de viktiga. Sen var de meningen att vi skulle till sanpro och skriva ut inbjudningskorten för att de har bara blivit klydd! Men vi får ta de idag istället så att jag kan få de gjort.


Nej nu ska jag dricka kaffe med Pernilla :)

Ovido - Quiz & Flashcards