feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Dénice - 9 februari 2011 12:59

Vi har ju redan varit ute två gånger idag :-). Först när vi lämnade Felicia på dagis och sen var vi ut med shaggy vid 11.30 och de är ju verkligen underbart väder ute idag. Man får ju lite vårkänslor :-). Och de är ju de som är mest underbart. Så jag tänkte att vi ska vara ute en stund efter dagis idag och Felicia kommer bli överlycklig :-). Vi har båda längtat efter väder som man kan vara ute i :-) i alla fall mer än 5 minuter utan att man fryser och de är de idag wohoo :-). Den senaste tiden har jag bara bloggar ifrån mobilen så därför har de inte blivit några foto för jag vet inte hur jag ska göra haha. Kanske bara är blond ;-). Men ikväll tänkte jag göra några inlägg med bara foto. Ett var på barnen, ett med shaggy och sen ett med lite blandat :-). Kanske kommer de någon bild från LAS Vegas också. Han fick en del skit fina bilder. Måste säga att jag är imponerad över att han fotade något alls haha. Nej nu ska jag börja göra mig i ordning för att snart hämta Felicia och sen ska vi ut och leka :-). Najs som fan och shaggy får självklart följa med han också :-).

Ovido - Quiz & Flashcards