feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Dénice - 3 mars 2011 21:04

Felicia har haft hosta nu i ca tre veckor och de blev bara värre och värre. Ibland verkade hostmedicin hjälpa och sen inte. Sen började hon hosta så mycket att hon kräkte. Så jag ringde vårdcentralen imorse och fick en tid kl10.00 Vi skulle vara där lite tidigare för att ta stick i fingert. När vi hade väntat i en halvtimme så ifråga satte jag vad som hände eftersom vi fortfarande inte hade träffat läkaren och hon förklarade att de hade haft ett akutfall som slutade med ambulans till sjukhuset och att de var lite försenade. Okej de kan jag köpa. Sen gick de en halvtimme till och jag krävde att träffa läkaren nu och de hämtade henne och hon visste inte ens om att hon hade patienter inbokade idag eftersom hon hade hand om infektionsmottagningen. Men vi fick komma in direkt. Undersökte Felicia och tyckte inte alls om hur hennes lungor lät! Så hon fick inhalera ventoline eller hur de stavas och redan efter det så lät hon bättre. Hon har tydligen väldigt trånga luftrör fick jag höra av läkaren och de kunde vara astma. Men om de var de fick jag inget svar på. Ska ringa och kolla imorgon om att göra ett astma test eller något på henne så man kan få ett ordentligt svar så att man är förberedd om något skulle ske. Men idag fick vi utskrivet två mediciner som hon ska inhalera! Den ena två gånger om dagen och den andra fyra gånger om dagen. Och de börjar redan hjälpa så de är underbart. Nej nu ska jag lägga mig i badet med en bra bok! Ha de najs!

Av Dénice - 3 mars 2011 20:43

Ja jag skrev ett inlägg om dig för att jag är så jävla trött på dina jävla påhopp om mig och mitt liv i din jävla blogg. Ärligt har du så jävla tråkigt att du måste skriva om mig? seriöst gå vidare. Du kan säga vad du vill om mig och nu orkar jag fan inte bry mig längre. Du tror du vet så jävla mycket om mig och mitt liv. Du vet inte ens hälften men tro du vad du vill. Sen ang min familj och min sambo och vår ekonomi kan du bara hålla käften om för där vet verkligen inte du ett skit. Om att jag är avensjuk på ditt liv kan du bara försöka inbilla dig. Sen ska vi ju då inte ens diskutera om hur du ser ut, seriöst man ska fan inte kasta sten i glashus! Ärlig talat så gå fan vidare med ditt liv. Ja om de är fler som tycker de då, då kan de säga de till mig. Men konstigt att de bara är du? Hmm ... Jaja orka!!!Ja just de ja jag har ändrat mitt lösen. Och tro att jag tänker ängna mig till att skriva om dig? haha nej mitt liv kretsar inte om dig även fast du tror de, ledsen att göra dig besviken!

Ovido - Quiz & Flashcards