feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Dénice - 13 mars 2011 23:09

Emilia föddes :-). Jag minns den så väl! Allt var klart, vagnen var köpt och bäddat, spjälsängen väntade på ett litet knyta och Felicia längtade efter sin lillasyster. De sista hon frågade mig denna kvällen var "när kommer lillasyster?". Åh älskade ängel mamma vet inte. Den kvällen gick jag och lade mig, jag vände och vred på mig i timmar innan jag kunde hitta rätt ställning och slappna av. Jag lade och klappade magen och bara myste :-). Och pratade med henne och förklarade att nu var de dags att komma ut i världen. Vi alla längtar så otroligt mycket efter dig. De sista jag tänkte den kvällen innan jag somnade var snart är hon äntligen här. Inte i min vildaste fantasi trodde jag att jag skulle vakna med värkar på morgonen :-). Och där slutar jag för idag. Imorgon kommer mina känslor och tankar om när vår lilla sessa föddes och gjorde vår familj fulländad. Kärlekn till mina barn går inte att beskriva i ord. De är vi fyra mot världen. Mamma älskar er båda och er pappa mer än vad jag kan berätta för er. Ni är de bästa som har hänt mig! Någon sa att jag är ingen individ utan jag är min familj och jag kan bara hålla med. Utan er vet jag inte vad jag hade gjort. Ni är mina stoltheter :-). Ni ger mig orken till att fortsätta, ni ger mig styrka när jag känner mig svag, att bara se era underbara ansikten får mig till att må som en prinsessa, och mycket där till. De ville få de till något negativ men för mig är de sanning. Ni hjälper mig varje dag med så enormt mycket vilket gör att jag älskar er ännu mer. Ni är min familj och ni är mitt allt! FAMILIA ANTE OMNIA <3

Ovido - Quiz & Flashcards