feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Dénice - 9 mars 2011 21:27

Igår hade Kisen fixat en underbar överrasknings fest för Nina som fyllde år och han hade varit enormt duktig och fixat och donat allt med hjälp av Sandra. De var jättefint och de bästa av allt var att alla hade lyckats att inte säga något så hon blev riktigt överraskad och de var jättekul och se henne och hur glad hon blev. Hon förtjänade varje sekund igår. De har varit svårt att inte säga något till henne osv men de gick super bra :). Idag är hjärtat i Göteborg och kommer hem igen imorgon. Så de är ju inte så farligt men man börjar bli lite trött på alla dessa mässor nu men han tycker de är kul så då får han åka haha. Idag har vi haft en riktig mysdag. Trött som fan var vi alla så vi sov middag i två timmar haha. Najs som fan. Sen blev de film, köpemat och kaffe hos Pernilla :). Nej nu ska jag snart ge emilia en flaska och sen blir de BB innan de är dags att sova.

Av Dénice - 9 mars 2011 20:17

Ärligt talat nu får du fan ge dig. Du har gått över gränsen patetisk nu! Vad vill du? Är mitt liv så jävla intressant för dig eller vad fan är de? Om hur jag sköter min hund osv ska du bara hålla käften om. Ja jag var sjuk. Ja, Pernilla gick med hunden till mig. So what? Vad har du med det att göra? Ärligt talat sköt ditt eget liv och dina egna hundar istället för att bry dig om mitt och min hund! De är så jävla löjlig att du försöker få allt till ett jävla problem. De är inget problem för mig och min hund men för dig är de ett problem? Hur kommer det sig? För helvete bara precis lägg ner nu! Du har ju haft lösen till min blogg så du har själv sett att jag inte har skrivit om dig innan. Jag skiter i dig och bryr mig inte om dig. Varför kan du inte fatta och göra detsamma?

Ovido - Quiz & Flashcards