feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Dénice - 14 mars 2011 08:37

Vid denna tiden hade jag gått upp för att gå på toa och när jag lade mig i sängen igen fick jag första riktiga värken. Hade haft någon liten värk innan men trodde de mest var för att jag var kissig. Men de var de inte. Samtidigt som jag ville skriva till alla att mina värkar hade börjat men gjorde inte de eftersom man vet aldrig. Ringde till mamma i alla fall som var här på 5 minuter haha. Och jag gick in och satta mig i badet :). Jävligt skönt för stunden. Alla tjatade på mig att vi skulle åka in men jag ville ta de lugnt. Men sen kollade jag hur lång tid de var mellan värkarna och de var lite mer än 1 minut. Ojoj haha. Ringde till förlossningen och de började stressa som fan och att jag skulle skynda eftersom de var andra barnet. Jag bara jaja jag kommer när jag kommer. Vi är inskrivna på kk kl. 10.45 ca och 11.29 så tog Emilia sitt första andetag <3. Äntligen var hon här och jag kunde inte ta ögonen ifrån henne. Nu är allt perfekt. Grattis min älskade bäbis på din 1 års dag. Vi alla älskar dig massor!

Ovido - Quiz & Flashcards