feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Barnkalaset :)

Av Dénice - 29 mars 2011 14:20

Barnkalaset var helt underbart och jag tycker allt blev lyckat   . Haha kanske bara jag som tycker det haha! Men för min del blev de det i alla fall! Maten uppskattades jättemycket och barnen fick många fina presenter! Och barnen var super nöjda och helt slut på kvällen haha. och bara de visar att de var lyckat haha.


Sen på söndagen så kom farmor, farfar, pappa och anette och då blev det ännu mer god mat och trevligt sällskap! Barnen fick lite paket och vi bara satt och hade allmänt trevligt!


De är mycket som sker personligen hos oss här hemma nu så därför har de blivit att jag har skrivit lite mer sällan! Men snart ska väl det vända hopppas vi på! Jag börjar komma tillbaka till mig själv mer och mer nu!


Nej nu måste jag sluta! ska snart klä på lillfisen för att vi ska hämta Felicia och sen ska vi iväg på massa tråkiga ärenden tyvärr! men vad ska man göra när man inte kommer in på internetbanken!


Och de bästa! Lillan har kommit in på dagis! De är jättekul men samtidigt väldigt skrämmande! Nu börjar hon verkligen att bli stor! Ingen bäbis längre!

 
 
Tårtbilder

Tårtbilder

29 mars 2011 22:18

Visst är det härligt med barnkalas!!

http://www.barnkalaset.se/83-tartbilder-oblater

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards