feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Dénice - 6 januari 2011 19:11

 Igår var hela huset fullt med folk :) Mysigt som fan :) Blev lite kortspel, pizza och Wii på kvällen! Vi hade jättetrevligt och på kvällen/natten fick vi en stund för oss själva och vi pratade lite om när han åker! Kommer bli jobbigt men de kommer bli bra! Saknad kan vara bra för oss! Vi har ju varit tillsammans i 5 år nu!


Fick feber i tisdagskväll! Suger fett! Känner att de har inte släppt än! Känner mig helt borta fortfande! Men de går väl över snart hoppas jag!


Jag och hjärtat hade tänkt att umgås lite själva på lördag   . Vad är de som händer haha! Men vi behöver det! Så de blir lite för att fira att vi har varit tillsammans i 5 år och för att han åker om en vecka! EN VECKA?!?!?!?! Men så är de tyvärr! Tiden går fort och snart är de fredag! Men tillbaka till de jag skulle skriva! Vi tänkte gå ut och äta middag och sedan gå på bio   . Känns lite konstigt haha för sist vi gjorde något utan barn var när felicia var runt 1 år! Men de kommer bli super mysigt! Längtar faktiskt!


Men gubben ska ju jobba imorgonkväll och en stund på lördag så man får ju hoppas på att de inte blir för länge! Så han är helt slut på kvällen! Men de får vi ta då i så fall!


Söndag så ska jag först tvätta och sen ska vi ut till underbara familjen Wittingfors och äta middag och bara mysa och ta de lugnt! De finns ju inget bättre :) Haha kom och tänka på de att vi har nu 3 helger i rad bokade med familjen ;) Denna helgen med larsson, nästa helg med bara mig och barnen och helgen där på så ska Nina passa barnen från fredag till lördag :) De bästa är att nästa helg så ska jag få årets första grillade mat haha :) Najs som fan :)

Nej nu ska jag gå och hålla gubben sällskap i badrummet! Han sitter och badar med lilltjejen ;) Ha en mysig kväll! För de kommer vi ha :)

Ovido - Quiz & Flashcards