feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Dénice - 15 januari 2011 23:12

Kan fan inte somna. Barnen sover sedan länge nu och även jag är skit trött men jag kan fan inte somna. Saknar min god natt puss eller pussar rättare sagt samt att de är tomt bredvid mig i sängen. Innan jag somnar brukar jag lägga min hand på hans bröst för att känna att han är där bara och nu när man gör de av en vana så inser jag att där är tomt. Han är inte här och de är skit jobbigt. Vet att han kommer hem snart igen men de känns inte bättre för det. Önskar att de hade gjort det. Men detta är ju bara andra natten så vad ska man vänta sig? Nej nu försöker vi somna igen! Längtar tills hjärtat är hemma igen. <3

Av Dénice - 15 januari 2011 21:30

Hjärtat åkte igår! Jag gick upp med honom 4 på morgonen för att bara vara nära honom innan han åkte! Båda han och jag tyckte att de kändes så overkligt! Men vi är ju inte alls vana med att vara ifrån varandra! Så enkelt är de ju tyvärr! Igår kändes de precis som om att han skulle ringa när han slutade och berätta att han var på väg men de blev ju inte riktigt så! Vid den tiden satt han på ett flygplan fortfarande. Jag unnar han denna resan men samtidigt som jag är självisk och vill ha honom hemma! Men nu är de snart BARA 6 dagar kvar!


Denna dagen har varit underbar! Vi gick hemifrån vid 11 och kom hem vid 20.30 ca! Vi har haft en underbar dag i ystad hos farmor och farfar! Sen kom Louise eftersom mina kusiner var där :) och sen kom även pappa och Anette! Och vi har haft en super mysig dag! Älskar att åka till farmor! God mat och man blir lite bortskämd när man är där! Kul att träffa pappa igen också :) Synd bara att han har kanske åkt på diskbråk i nacken! Fy fan jag lider med honom! Varje rörelse är en ansträgning och jag hoppas verkligen att de blir bättre snart ;)


Imorgon bär de av till Åkarp :) Mys med familjen Wittingfors hela dagen samt att vi ska kolla på Oliver när han spelar innebandy :) De ska bli kul att se!


Nu ska jag snart gå och lägga mig! Är helt slut idag haha! Men de har helt klart varit värt de! Men en film att avsluta denna dagen med passar mig utmärkt :)

Ovido - Quiz & Flashcards