feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Dénice - 10 januari 2011 21:17

Nu har nedräkningen börjat! De är bara tre dagar kvar tills gubben åker till LAS Vegas. Och de knns overkligt! Nu är de inte bara två dagar och en natt de handlar om utan ÅTTA dagar. Och de som är jobbigt är att enda sättet vi kan höra av vaRandra är genom mailen. Får inte ens höra hans röst när han är borta och de gör de mycket jobbigare! Som jag sa till Nina igår så är de småsakerna som man kommer sakna mest och de kommer bli jobbigast på nätterna eftersom halva sängen är tom. Har i alla fall fredag, lördag och söndag fullbokade så jag slipper sitta hemma bara. Måste aktivera mig för annars kommer saknaden vara ENORM!! Får föröka fylla dagarna i nästa vecka också. En dag ska jag i alla fall tvätta haha! Men något kommer vi säkert att kunna hitta på. Detta kommer säkert att gå bra, får fortsätta att intala mig själv det! Älskar mitt hjärta! Även fast jag hellre hade haft honom hemma så hoppas jag att han får en underbar resa!

Av Dénice - 10 januari 2011 08:55

Vi hade helgen planerad men de blev inte så haha! I fredags skulle vi bara ta de lugnt för de var meningen att gubben skulle jobba i lördags men de blev färdiga i fredags så han slapp de! Så de slutade med att vi gick ut med mamma, emelie och sen kom Stoffe! De var kul! Sen i lördags så var de menningen att jag och gubben skulle ut och äta och mamma skulle passa barnen men vi bestämde oss för att ta med barnen ut och äta istället och hade en familjekväll :-). Igår så var vi ute hos Nina och åt en god middag! och hade väldigt trevligt! Idag så är de bara 4 dagar kvar tills gubben åker och jag blir mer och mer nervös! Men de kommer nog gå bra! Nej nu ska jag busa med barnen! Ha en rolig måndag

Ovido - Quiz & Flashcards