feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Dénice - 21 januari 2011 11:42

Vet nte hur de blir med tidskillnaden men snart borde mitt hjärta sätta sig på planet till new york för att sedan sätta sig på flyget hem till sverige men viktigast hem till oss. Bara den tanken är helt underbar och får mig till att bli på så bra humör. Älskar verkligen den tanken. Detta har varit en enorm prövning för mig. Och visst jag har gnällt lite i bloggen haha men tycker ändå att jag har klarat av detta ganska bra. Men aldrig mer haha. En gång räcker för att inte ens höra hans röst på över en vecka är otroligt jobbigt. I skrivande stund sitter jag med färg i håret. Färgade de svarta igår och nu de blonda. Får se om de blev bra haha. Men de blir de säkert. Lillfisen sover och den store är på dagis. Sen när jag har hämtat henne så ska vi mysa massor. De åker ju till faster sen. Kommer bli jobbigt. Men de har de bra hos Nina så jag känner mig säker. När de har åkt så ska jag lägga mig i badet med en martini och bara precis koppla av. Kanske äta något litet. Sen går jag nog ner till Pernilla när jag är klar. Sen hämtar vi ut biljetterna till bian innan vi äter så att vi slipper stressa när vi ska äta. Efter bion ska jag hem och sova och sova tills mitt hjärta ringer och säger att han nästan är hemma :-) han kommer ju inte in eftersom jag har hans nycklar. Fy fan vad jag längtar. Han kommer hem snart. Vågar knappt tro att de är sant. Men de är de. Mitt hjärta som jag har saknat dig. Dagen kan inte gå snabbt nog. Så imorgon blir de mys med hjärtat och sen ska vi ut och hämta våra underbara barn med tanke på att han har saknat de jättemycket och de lika så. Ska bli underbart och se deras ansikten när de ser pappa imorgon. Åhh vad jag älskar min familj. Ni är mitt allt. Nej nu måste jag skölja ur håret. Ha en underbar fredag för de tänker jag ha.

Ovido - Quiz & Flashcards