feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Dénice - 18 januari 2011 22:49

Idag har vi städat och tvättat. Felicia har varit duktig och hjälpt mig. Städa kan man ju alltid göra här hemma :-). Men vad gör det haha. Men vi fick tvättat allt och jag har inte lagt de på plats haha. Jag orkade inte för vi var färdiga med tvätten 18.30 och när jag kom upp så hade pizzorna kommit och sen badade vi och när jag hade lagt barnen så slängde jag mig på soffan och ville inte tänka på tvätten haha men de tar vi imorgon :-). Och städa färdigt de sista. Imorgon så blir de en lugn dag tror jag. Vi har inget planerat i alla fall. Men man vet ju aldrig :-). Tänkte att de blir nog myskväll med en tecknad film eller något. Sånt som jag älskar och barnen också :-) nu är de bara fyra ensamma nätter kvar. Fan vad jag längtar. Barnen också. Hoppas tiden går snabbt

Ovido - Quiz & Flashcards