feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Dénice - 20 januari 2011 20:08

Nu är denna dagen snart också slut :) Är så glad att denna dagen har gått så fort som den har gjort :) Ingen är lyckligare än jag för det. Bara imorgon också och sen är mitt hjärta hemma igen!


Imorgon blir en full dag haha. Upp vid 8 och ge barnen frukost, lämna felicia på dagis, hem och städa de sista, hämta felicia, fixa ny blip som vi kallar de, hem och packa till barnen, faster nina kommer och hämtar barnen och sen är de DENICE TID ;) Min man är borta och Nina snor mina barn haha nej men de kommer blir jävligt tomt här hemma och eftersom de är första gången som jag lämnar bort Emilia så är man lite nervös. Men de kommer säkert att gå bra!


Så imorgon efter lite egen tid så blir de först Stippes och sedan bio. De ska bli najs. Skönt att komma ut lite. Var menningen att jag skulle ha tjejmiddag men jag pallar inte. Matlagning, disk osv. Nope de vill jag slippa när jag är barnledig. Så middag ute passar mig perfekt.


Nej nu ska jag slappa lite i soffan innan jag också ska lägga mig! Trött som fan idag. Men kan ju inte sova ordentligt men sånt är livet :)


Sov gott ;)

Av Dénice - 20 januari 2011 08:55

Nu är de bara två dagar kvar tills hjärtat kommer hem och de känns helt underbart. Men tiden går inte tillräckligt snabbt ändå haha. Men vi göra göra det bästa utav dagen :-) idag står städning på schemat och sen får vi se vad som händer. Är inte riktigt säker. Sa till mamma precis att jag behöver min resesäng som står hemma hos henne så hon kommer förhoppningasvis efter jobb med den. Sen får vi se vad som händer :-). Men nu ska jag sätta fart med städningen. Ha en bra dag :-)

Ovido - Quiz & Flashcards