feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Dénice - 2 december 2010 20:51

Idag trodde jag inte att de skulle ske något speciellt! Bara en lugn dag hemma medns Felicia var på dagis! Men så fick man ett sms ifrån världens bästa Patrik :-). Så han kom på kaffe med sin underbara dotter Clara :-). Synd att Felicia var på dagis idag! Men vi fick pratat en del och de är alltid lika trevligt! Saknar honom men vi har alla saker att göra så man får ta vara på den tiden man får :-). Man ska vara glad för de lilla här i livet ;-). Sen var jag tvungen att sticka och handla gröt till kollekten för de glömde jag så klart igår! Alltid något jag glömmer! Inget nytt med mig ;-) barnen fick även en ny pulka! Så de fick åka lite innan vi gick hem, inte så populärt hos lillan haha men jag fick någon bild i alla fall :-).Igår pratade jag med farmor! Var tvungen att berätta att jag gaser nytt nr. Hon fick ett gott skratt när jag berättade om vad som hade hänt med min telefon haha samt att jag fick pappas nr igen! Skickade sms till honom och vi bestämde att vi skulle ses i mellandagarna :-) längtar. Nu sitter jag mest och leker med telefonen och försöker lära mig den haha :-). De kommer ta tid! Var inbyt och beställde två skal till telefonen! Jättefina så de kommer väl nästa vecka :-) måste ha något mer än bara skyddsplasten som jag köpte när jag gick telefonen! Så de blir bra när de kommer! Beställde två så att man kan byta :-).Imorgon blir nog en bra dag :-) <3

Ovido - Quiz & Flashcards