feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Dénice - 16 december 2010 21:52

Min första kärlek 


Var när jag var 14. Pappa hade precis flyttat oss till Rydsgård mot min vilja! Ville absolut inte flytta ifrån Skurup! Visst de är inte långt där i mellan men för mig kändes de som flera mil! men vi flyttade till ett jättemysigt radhus och de tog inte lång tid försen jag älskade området! Väldigt ombyttlig . De bästa med det hela var grannpojken . Christian! En sketarkille som var 2 år äldre! En riktig snygg kille som var en riktig badboy och gjorde allt man inte fick göra och de finns ju inget som är så tilldragande som de och jag föll pladask haha! De tog inte lång tid innan de blev han och jag! Allt var underbart och jag var lycklig! Men hemma så funkade de inte så bra mellan mig och pappa så de slutade med att jag flyttade till Malmö! Efter ett tag så tröttnade han på att vi inte sågs så mycket och han gjorde slut! Jag var helt knäckt i flera veckor! Men han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta! . Den första kärleken är något som man aldrig kommer att glömma! 

Av Dénice - 16 december 2010 10:01

sitter just nu hos pernilla :) Vi ska snart bege oss ut för att handla julklappar! Man har ju några kvar och sen ska jag och gubben bege oss till toysr'us på lördag för att handla till barnen och sen är vi klara :) Så nästa vecka så ska vi bara handla maten :) Och de känns jävligt skönt att man snart har allt avklarat!


Julgranen ska även inköpas denna helgen! Får spel! Brukar köpa in den till Lucia men eftersom vi har gjort om i lägenheten så var de viktigare att fixa färdigt den innan vi köpte gran! Men i helgen ska den köpas och de andra har inget att säga till om! :)


Nej nu ska vi väl snart sätta fart så att vi kommer iväg! Julshopping och fika 


ha en underbar dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards