feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Dénice - 9 december 2010 09:55

Fy fan vad jag är trött på dem! Först strular de med mitt telefonnr och sen fick vi äntligen rätt på de! Så en snubbe ringde mig imorse och kom och kollade på spisen! Med hjälp av sina elverktyg så kommer de ju rätt mängd el till spisen så där var inget fel på spisen! Men förklara då för mig varför något som ska ta ca 20 minuter i ugnen tar över en timme att värma för att de ska bli någorlunda varmt? Varför tar de 20 minuter för att endast koka upp lite vatten? Jag är så jävla trött på dem! Ja där kommer rätt mängd el men vad fan har de med tillagningen av maten att göra? Men tydligen ska jag ha 4 timmar över varje dag till att laga mat och hur enkelt är de när man har två barn som kräver uppmärksamhet 24/7. Tack för att ni hjälper era hyresgäster! Mycket vänligt! De gör ju verkligen att man vill bo kvar hos er! Har bara en sak och säga er och de är fy fan! Hade de varit ni som hade bott här och ni hade bara velat ha en ny spis utan att de var något fel på ren så hade ni fått de! Så mycket respekt har ni för en tvåbarnsmamma som har såååååååååå mycket tid över! Idioter!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards