feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Dénice - 5 december 2010 21:39

Där är mycket som har hänt denna helgen och de dåliga har jag valt att inte skriva denna gången! Inte försen jag har rett ut mitt huvud! Jag har lärt mig att jag ska inte skriva om vissa saker när jag mår som jag gör just nu! Mycket kan misstolkas och eftersom jag inte vet vem som läser min blogg så finns där vissa saker som jag ska ta personligen med några! ska inte komma från någon annan än mig!I fredags så träffade jag Nettan :-) jättekul och mysigt och träffa henne för att de var ett tag sedan! Barnen bakade pepparkakor, Nettan gjorde lussekattor och vi satt bara och snackade och drack kaffe :-) väldigt mysigt! I lördags så kom Nina, Kisen och barnen :-) mycket, mycket trevligt och mysigt eftermiddag/kväll :-) Äntligen fick vi bjuda tillbaka lite :-). Vi bokade även in en massa besök som alltid är lika trevligt! Men de känns redan skumt att jag ska lämna bort Emilia för första gången över natten den 21 januari! De är lång tid dit men känns väldigt konstigt redan! Kanske hinner vänja mig vid tanken haha!Nu har jag planerat 3 dagar utav 7 när han åker till LAS Vegas eller rättare sagt 4 för Pernilla ska bjuda på arabisk mat en dag ;-). Måste försöka aktivera Felicia så mycket som möjligt när Larsson är borta för jag vet hur mycket hon kommer att sakna honom! Emilia är inte så gammal än så tror inte hon kommer tänka på de så mycket! Men vi ska nog klara oss de dagarna! :-) Nej nu ska jag läsa tidningen och sen hoppa i säng!

Ovido - Quiz & Flashcards