feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Dénice - 21 december 2010 22:55

Dagen har varit bra! Varit iväg med Nisse och handlat julklappar så nu är han också färdig! Imorgon bär de av till city gross för att handla julmaten och sen är allt klart och de känns underbart! På torsdag kommer nina med barnen och de blir en massa mys! Haha slutar idag med att säga att man ska inte kasta sten i glashus! Haha väldigt roande ibland och läsa andras bloggar! Vissa verkar tydligen inte ha något liv! Nope nu ska lillan få en flaska och sen kallar sängen på mig! Sov gott!

Av Dénice - 21 december 2010 10:24

Min bästa vän!


Men jag får döpa om de till mina bästa vänner! För jag har inte bara en utan de som är speciella för mig extra mycket är Patrik, Marina, Pernilla, Nettan, nina, emma och linda


Patrik: är en underbar person som har hjälpt mig med mycket genom åren! Han är världens bästa patrik och han är som min bror! Jag vet att jag alltid kan lita på honom och att han alltid ställer upp om de är något! En människa som är speciell på alla sätt och vis! Älskar dig! 


Marina: En tjej som jag har känt sen jag var två skitar hög :) En person som jag alltid har sett som en storasyster för mig! Hon har alltid tagit hand om mig på ett speciellt sätt och hon har verkligen ett hjärta av guld! Tyvärr ses vi inte så ofta längre men vi båda vet var vi har varandra! Älskar dig!


Pernilla: Min granne :) Vi har alltid roligt tillsammans och vi vet var vi har varandra! Ställer alltid upp och hon är en speciell människa! Och inte för att tala om henned underbara son Tarek :) Haha han är världens sötaste kille :) Älskar när han säger mitt namn! haha! Älskar dig!

Nettan: detta är en person som verkligen har ett hjärta av guld! Ibland tänker hon på andra människor lite för mycket! En bra egenskap absolut men ibland kan dolk utnyttja de lite för mycket! En speciell människa i mitt liv som betyder mycket! Tyvärr har vi tappat en del av vår vänskap! Ganska synd men jag finns alltid här oavsett vad som händer! Älskar dig och din underbara dotter Linn! Ni är mycket speciella för mig!Nina: min svägerska som verkligen är en underbar människa! Hon förstår mig på ett sätt som ingen annan kan! Man kan verkligen prata med henne om allt! Och de är guld värt för mig! Du är mer än underbar och jag är så tacksam för att jag har dig i mitt liv! Emma: en underbar tjej som man verkligen vet var man har! Lätt att prata med, flummig och lika galen som mig! Vi har alltid lika roligt tillsammns och de är speciellt! Även fast vi inte ses så ofta så är vänskapen äkta och vi vet var vi har varandra :) Linda: en glad tjej som alltid ställer upp om de är något! Och de är super snällt! Du är en glad och positiv tjej och en dag kommer dina drömmar att slå in!
Av Dénice - 21 december 2010 10:14

Helt otroligt att de bara är 3 dagar kvar till jul och de innebär ju att de bara är 10 dagar kvar till nyår och snart är de 2011. Helt otroligt! Tänkte skriva en lista sen över de underbara sakerna som har hänt detta året! Och lite om vad vi har hittat på med!


Den här 30 dagars historian har jag valt att ändra lite på! Vissa ämnen passar inte mig så jag har ändrat upp lite så vi får se om de blir 30 eller 29 dagar! Tänkte fråga om där finns något ämne ni tycker skulle bli intressant att läsa om? Tar tacksamt emot förslag!


Idag är de tisdag och jag har handlat färdigt alla mina julklappar utom 1 och den inhandlas imorgon innan vi ska handla hem julmaten! Så jävla skön känsla om att man är helt klar 3 dagar innan julafton för annars brukar man alltid vara ute den 23 och handla de sista och de slipper jag    Och de finns ingen skönare känsla!


Men idag ska jag ge mig ut i affärerna ändå! Ska hjälpa min morbror att handla sina julklappar för han tycker att jag har större koll på vad folk vill ha! Haha de får vi ju se! Min fantasi börjar ta slut haha! Men en sak är säker och de är att jag ska in på lagerhause idag! Har inte varit där på skit länge och de brukar ha en massa roliga saker :) se om man kan hitta något :)


Så nu väntar man mest på att höra något ifrån nisse om vilken tid han slutar idag så man vet när man måste sticka hemifrån! Men nu blir de att glo på tv en stund till, sedan plocka ihop de som ska ner i källaren, klä på barnen och sen sticka iväg :)

Ha en underbar dag!

Av Dénice - 21 december 2010 08:02

Min dag!

Dagen började med att sitta i kö till vårdcentralen! Började på plats 15, kom ner till ett och då säger dr att de har ovanligt långa köer och kopplar bort mitt samtal! Höll på att bli knäpp! Men fick en tid till slut!


Sen ner till Pernilla! Vi åkte till entré och jag hittade äntligen en ny jacka! Sen till Ikea och ha lite småsaker! Sen hem och hämta Felicia innan jag skulle till vårdcentralen med lillan! Fick utskrivet hostdämpande till henne så hon får sova på nätterna! Sen på kvällen tog vi de bara lugnt! Lade mig tidigt! 

Ovido - Quiz & Flashcards