feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Dénice - 6 december 2010 20:19

Som jag skrev innan så har jag mycket i mitt huvud idag! Fattar inte hur allt får plats ibland men de gör de och de slutar med att jag har ännu större problem med att sova på nätterna! Och de är skit jobbigt när man har två barn att tänka på hela dagen! Får väl börja att ta itu med vissa saker så att man slipper tänka på det! Där är en del personer som jag måste sätta mig ner och prata med personligen och ett av de samtalen fasar jag för! Tror inte jag vill ha reda på svaren! Inte just nu i alla fall men jag har inte så mycket val! Nej nu ska ja lägga mig i badet :-)

Av Dénice - 6 december 2010 14:52

En sak jag aldrig kommer att förstå mig på är hur människor kan gotta sig i andras olycka? Om en person eller rättare sagt en vän mår dåligt är de inte menningen att man ska stöta och hjälpa den personen istället för att gotta sig och skratta bakom ryggen? Och njuta av att den personen mår dåligt? Jag och Larsson har varit tillsammans i 5 år och under dessa 5 åren så har jag fått höra många roliga saker både om mig och honom! Saker som vi vet själva om att de inte har skett! Skulle man tro på allt så har vi båda varit otrogna väldigt många gånger! Någon tyckte att de var omöjligt att Larsson var pappa till Felicia när jag var gravid med henne osv. Bara för att de skulle ta slut mellan oss! Många har haft något emot vårt förhållande ifrån start och dör finns fortfarande några som vill att de ska ta slut! Men vem vet de kanske har lyckats nu??????

Av Dénice - 6 december 2010 14:29

Måndag och man både hör och ser att snön smälter! Lite tråkigt faktiskt! Även fast jag gnäller över att de är kallt och jag fryser så tycker jag om snön! De påminer mig mycket om min morfar och hur fint de var på hans gård runt vinter! Mycket sånt smått som man saknar jättemycket!Idag är en ny dag med nya tag och händelser! Försöker gå igenom i mitt huvud varför folk ljuger? Är de något som jag verkligen inte vill ha i mitt och barnens liv så är de människor som jag inte kan lite på! Folk som ljuger för att skydda andra eller hjälper till att förstöra kan jag verkligen klara mig utan! Trodde vänskapen som växt fram genom åren hade lärt denna människa det men tydligen inte och då kan de vara! Hoppas att de var värt de! För er som de gäller! Är trött på massa falskspel och intriger! Har haft de vad jag ska i mitt liv och klarar mig nu utan det! Trodde vi var vuxna nu men vissa har tydligen stannat kvar i sandlådenivån! Men inte öknar bekymmer! I veckan så ska jag ut i och köpa en vinterjacka till mig själv! Fryser ganska mycket eftersom jag endast äger en sommarjacka! Så jag hoppas att jag hittar en som jag vill ha! Hittade en idag men inte fan ger jag 2000 kr för en jacka! Inte en chans! Men vi får se! Får kolla lite till! Hittar jag ingen annan så får de ju bli den! Nej nu ska jag göra mig klar för att hämta Felicia och sen till Pernilla för att dricka kaffe 

Ovido - Quiz & Flashcards