feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Dénice - 14 december 2010 20:08

En underbar förändring här hemma har skett ! Vi har äntligen målat om i storarummet så nu är den hemska färgen borta och nya underbara färger har dykt upp  haha eller rättare sagt mamma och Larsson har målat de ! De blev skitfint och nu älskar jag mitt storarum ! De är så fint och jag är så jävla nöjd så jag vill tacka er som hjälpte oss att få de så här  speciellt till mamma !


Har ju inte blivit så mycket uppdatering på bloggen den senaste tiden! Har blivit mycket nu när vi gjorde om! Sen hände de en sak eller vad man ska kalla de som fick mig till att inse vad vår vänskap var värd! Man blev ganska besviken men nu vet jag var jag har personen! Har bestämt mig nu att jag håller saker för mig själv nu! Är bättre så och slippa få skit i ryggen för att man trodde att man kunde lita på någon! Sorligt men sant!


Min lilla bäbis blev 9 månader idag  stora tjejen! Så imorgon får vi gå ner och väga och mäta henne! De är alltid lika roligt! Ska passa på och väga och mäta stora tjejen också ! Var ett tag sedan nu. Nej nu ska jag snart lägga mig i sängen! Min rygg vill verkligen inte med mig idag! Men så kan de gå ibland men de har ju blivit rätt mycket de sista dagarna! 

Ovido - Quiz & Flashcards