feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Dénice - 28 december 2010 10:48

Älskar mellandagsrean :) Var på Entre igår med L. Vi hade super mysigt och får en gångs skull så handlade jag mest kläder till mig själv   Vad har hänt?? haha! Men de var ganska skönt men hittade ju även lite till tjejerna och gubben :) Så en väldigt givande shoppingtur med trevligt sällskap!


Men ska ut idag också haha! Men ska bara till coop! Ska se om jag kan hitta lite saker som jag kan ha i storarummet för när jag nu snart tar bort alla tomtar så kommer här att bli väldigt tomt med saker! Men så är de ju när man har inhandlat nya möbler! Så vi får se om vi kan hitta något :) Sen ska jag till mekonomen och se om jag kan få tag i de sakerna som mamma behöver för att laga bilen! Detta kommer bli roligt haha! De kommer att ta mig för en dum blondin eller något! Haha!


Nej nu ska vi göra oss färdiga! Fick ju reda på att Anders ska jobba så vi får ta bussen idag men va fan, Felicia tycker de är roligt!


Nej nu plockar vi fram kläder och sånt! De tar ju sin lilla tid det med :) Ingen brådska här i alla fall! Vi har ju hela dagen på oss!

Ovido - Quiz & Flashcards