feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Dénice - 8 maj 2014 20:49

Idag hade jag och chefen medarbetarsamtal! Och de gick mycket bra! Skönt att "prata ut" med honom måste jag erkänna! Dela med sig av sina åsikter osv! Gillade inte tanken först men de gick hur bra som helst när man satte sig ner och vi började prata! Fick en bok om sanering som han sa att jag skulle läsa för de ger en mycket! Så den ska jag kolla i om en stund!

Efter jobb kom svärmor på besök! Hon var nere en sväng i Skåne :). Så vi har ätit middag och pratat mycket om bröllop! Greta älskar allt som har med att pyssla och dekorera att göra och hon hade en väldigt massa förslag :). Vilket bara är super roligt! Hon hade ett önskemål om att se lokalen! Så ska försöka ordna det med min farmor en dag fram till hösten!

De är underbart att få så mycket hjälp som man får från alla runt om :). Verkligen älskar att så många vill hjälpa till :). Och de är skönt att de är så lång tid kvar! Förstår inte hur vissa hinner planera bröllop på 1-3 månader haha!!

Nä nu ska jag in i duschen och sen blir de att sätta sig och läsa med en gooooooood kopp kaffe!!

Ha en underbar kväll mina sköna :).

Lots of löööööööve // Nicen

Ovido - Quiz & Flashcards