feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Dénice - 16 maj 2014 21:50

En bröllopsajt där man kan lägga ut all info, önskelista, vägbeskrivningar osv! Såg en väns sida som snart ska gifta sig och de såg väldigt praktiskt ut så jag fixa en sån sida till oss!

Ni som är nyfikna kan kolla in den här : http://andersochdenice.brollopssajt.se/valkommen

Finns även en blogg på denna hemsidan där jag kommer försöka uppdatera med allt som sker om bröllopet osv :)

Lots of lööööööve // Nicen

Av Dénice - 16 maj 2014 21:49

En bröllopsajt där man kan lägga ut all info, önskelista, vägbeskrivningar osv! Såg en väns sida som snart ska gifta sig och de såg väldigt praktiskt ut så jag fixa en sån sida till oss!

Ni som är nyfikna kan kolla in den här : http://andersochdenice.brollopssajt.se/valkommen

Finns även en blogg på denna hemsidan där jag kommer försöka uppdatera med allt som sker om bröllopet osv :)

Lots of lööööööve // Nicen

Av Dénice - 16 maj 2014 21:04

Hämtade återigen en tös på dagis! Denna gången hade hon tydligen spytt! Och självklart tänkte jag att hon är ju faktiskt sjuk om hon spyr! Men när jag hämtade var hon pigg och har varit så resten av dagen! Ätit på väldigt god aptit och varit precis som vanligt! Fattar ingenting! Men är väldigt tacksam för att hon inte är sjuk måste jag ju verkligen säga!! För de passar verkligen inte nu eller nästa vecka! Har verkligen fullt upp hela nästa vecka och varje dag efter jobb!! Så mina älskade töser snälla håll er friska!!

Fördelen av att komma hem tidigare idag är att vi har varit ute hela dagen! Rensat i rabatterna och satt ut lite blommor! Blev supet fint och jag är väldigt nöjd

En lite bit av rabatten blev såhär! Kommer fler bilder när vi är helt klara! Ska köpa bark eller vad de är och hälla ut i hela rabatten och gräva ner krukorna och lite sånt. Sen kanske jag är nöjd? Hmm tveksamt haha!!

Sen avslutade vi denna kvällen med att grilla fransyska och jag måste säga att de var super gott!! Var lite tveksam innan men de kommer vi att grilla fler gånger!!

Nu ska jag slänga mig i duschen innan man myser ner sig i soffan för att kolla på en film innan man hittar kudden!!!

Ha en underbar fredag mina fina!!
Lots of lööööööve // Nicen

Ovido - Quiz & Flashcards