feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Dénice - 19 maj 2014 20:17

Bara dela med mig av två härliga kommentarer från Felicia denna dagen!!

Vi pratade imorse om att jag ska till läkaren på onsdag för att plocka ut min p-stav och att jag skulle prata med doktorn om att göra så att "mamma aldrig mer skulle kunna få bebisar". Då hör man Felicia med en lättande suck " åh Gud vad skönt". De var så äkta så man kunde inte låta bli att skratta haha!! Hon vill verkligen inte ha fler syskon haha!!


Sen när vi satt i bilen innan vi skulle till dagis igen så fick tösena vars en lörkorol från pappa som han alltid har i bilen! Då så Larsson "snor ni pappas godis?" Och Felicia svarar "i denna familjen delar vi faktiskt på allt förutom pappas godis i hans låda" Hahahaha jag dog av skratt och kunde inte sluta skratta!!

Älskar alla dessa spontana kommentarer som barnen kommer med :)

Av Dénice - 19 maj 2014 19:30

efter denna dagen!! Och även denna gången sänder jag en massa tankar och styrka till dig <3. Du finns i våra tankar hela tiden och vi finns bara ett samtal bort! Och hoppes verkligen av hela mitt hjärta att du mår bättre snart!!

Idag har man äve n varit på liftutbildning och kan ni tänka er :). JAG BLEV GODKÄND Hahahaha!! Så nu får man lov att köra lift haha!! Lite skön start på veckan måste jag erkänna :). Sitta och lyssna och sedan köra två olika liftar! Helt okej en måndag :).

Sen blev de att stressa hem för att hinna med att gå på grillkväll på dagis! Först blev vi lite tveksamma då de regnade när vi körde hem men de blev uppehåll och fint väder när de var dags att vara på dagis igen! Så det var super mysigt! Grilla lite, pratar med andra föräldrar lite, prata med fröknarna och de bästa av allt! Barnen hade ett litet uppträdande och var så duktiga och söta!

Så nu är vi äntligen hemma! Barnen är klara för sängen och nästan jag också känns de som haha!! Har en tuff vecka framför mig och vet inte riktigt hur jag ska orka men man hittar energin någonstans!!

Nä nu ska jag läsa för barnen innan de ska sova! Ha en underbar kväll!!

Lots of löööööve // Nicen

Min lilla Picasso :)

Och en lite större Picasso :)

Den fina tavlan som alla har varit med och målat på denna kvällen!!

Emilias söta gula hjärta, mitt blågula hjärta och min och Emilias fjäril nere i hörnan! Kan inte påstå att där ens finns en gnutta av Picasso i deras mamma ;)

Ovido - Quiz & Flashcards