feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Dénice - 15 maj 2014 21:01

Och de var faktiskt väldigt givande. Rätt bra att man får ett ansikte på skolsköterska, rektorn, kurator osv! Man fick mycket bra information som verkligen behövs nu iför skolstarten! De hade varit så underbara och dragit ner tiden från 2 timmar till 1 timme vilket jag var oerhört tacksam för! Man var inte den piggaste till att sitta där idag och eftersom de inte serverade något kaffe (?!?!) utan bara Ramlösa så blev man ganska trött direkt!

Fick en liten funderare! Någon förälder nämnde de här med att istället för att göra två F-klasser så gjorde de en stor barngrupp! Vilket de tyckte var negativt! Att pedagogerna inte hinner med eller har koll på alla barnen! Satt och funderade väldigt mycket på om jag skulle säga något om det? För vi har haft exakt motsatt reaktion! De har bara varit positivt! De tre pedagogerna som Felicia har nu har varit underbara! De är förstående, tillmötesgående och väldigt duktiga på att informera om allt från första dagen! Och de utstrålar trygghet! Har inte haft någon oro när jag har lämnat Felicia så jag blev faktiskt lite förvånad att någon hade känt så!

Men tyckte rektorns svar var mycket bra!! För allt hade bara varit positivt med detta! För både barnen och personalen! Så fast de försökte få de till att vara något negativt så hade alla bara varit positiva till detta!

En mycket givande kväll fast man fick stressa en massa! Nästa vecka kommer att bli såååå mycket värre!! Har något planerat varje kväll efter jobb!! Oj oj fy vad trött jag kommer att vara!!

Nä nu ska jag in i duschen innan jag stupar i säng!!

Lots of lööööööve // Nicen

Ovido - Quiz & Flashcards