feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Dénice - 14 maj 2014 19:42

Haha idag får jag verkligen gnälla över att jag har ont i nästan hela kroppen haha!! Har lyft näst intill 4 ton idag!! Och jag kan säga att de känns haha!! Hoppas bara man slipper någon extrem träningsvärk imorgon!!

Helgen den kom och den gick! Vi fick äntligen iväg allt till tippen! Helt underbart att få bort de!! Äntligen!! Så nu har man ju lite nytta av förrådet måste jag ju säga!! Sen har jag fortsatt med alla tösernas kläder! Sorterat, slängt och lagt undan! Så skönt när man får de gjort och ser vad de har kvar och vad som behövs!!

Nu dessa två veckor fram över så kommer tiden bara till att springa iväg! Har så många kvällar planerade till möten, läkarbesök och annat så man hinner inte med något annat! Så vi börjar med första imorgon kväll!! Föräldrarmöte på skolan inför ettan! Min stora tjej ska börja ettan?? Helt galet!! Så de blir ju ganska så intressant!!

Nä nu är vi snart hemma efter en lyckad dag! Äntligen fick vi rätt på de och golvet blev gjort så nu håller vi tummar och tår på att de blir nöjda!! Hoppas vi har fått rätt på det!!

Ha en underbar kväll!!
Lots of löööööve // Nicen

Den sista är bara då extremt klockren!! Stämmer till 100 %

Ovido - Quiz & Flashcards