feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Dénice - 23 maj 2014 21:41

Mycket oro och tankar denna veckan! Men idag kom de underbara nyheterna och jag är så glad och tacksam :). Så denna dagen kunde ju inte bli bättre :).

Denna veckan har bara sprungit förbi och man har knappt hunnit med! Haft en massa att göra hela tiden! I måndags så var jag på liftutbildning och blev faktiskt godkänd haha!! Sen blev de stress hem för att vara på dagis 17,30 för grillkväll med Emilias avdelning! Blev lite målande och grillande!! Mycket mysigt!!

I tisdags fick jag äran att jobba över haha!! Men sen fick hjärtat Komma och hämta mig så att jag kunde komma åt mina kläder och saker i skåpet och när de ändå kom och hämta mig tvingade jag honom till en runda på Willys ;). Vilken elak människa jag är haha!! Men var tvungen till att handla lite!!

Sen i onsdags så var jag och plockade ut min P-stav och jag kan lova er att jag aldrig mer kommer att sätta in en P-stav i min arm! Fy faaaaan för när hon tog ut den! Och eftersom jag är så känslig för blod osv så slutade de med att jag svimmade!! Tur att man låg ner för jag hade nog världens mest okänsliga barnmorska! Och en minut efter jag hade vaknat till igen så lämnade jag barnmorskan! För hon tyckte att vi var färdiga! Och jag mådde så jävla dåligt! Höll på att svimma på bussen! Och fick sätta lig när jag kom av bussen! Är så jävla korkad som går iväg på sånt själv när jag vet hur jag reagerar!! Men de kommer aldrig till att ske igen så de är ju lugnt nu!! Pratade även om att jag vill sterilisera mig! Och hon skulle skicka en remiss till kk! Och jag blev förbannad på henne för hon menade på att jag kommer hamna långt ner i kön med tanke på min ålder! Och då blev jag förbannad och menade på att varför ska ni hindra mig för att jag i era ögon är för "ung"? Men de hade hon inget svar på! Och jag sa som det var till henne att jag vill verkligen inte ha fler barn och ni kanske anser att jag är för ung men i slutändan så är de faktiskt ingen annans val än mitt och detta är vad jag vill! Varför ska min önskan diskrimineras för att DE anser att jag är för ung?

Igår så hade vi utvecklingssamtal för Emilia :). Min stora duktiga tjej :). Hon fick så mycket beröm för att hon är en tjej med stark vilja men ändå extremt omtänksam och hjälpsam! Mammahjärtat blir så varmt och man fylls av stolthet!! Även Larsson var med igår och de gjorde han bra!! Han hade en del att säga han också :).

Denna dagen då! Jo varit instängd i en källare där jag har slipat golv och måste säga att jag faktiskt är stolt över mig själv ;). De blev riktigt bra ;). Så lite pluspoäng till mig haha :). Efter jobb blev de iväg och handla kött :). Skit billigt! 4 påsar med kött för 750 kr!! Lite mer än 20 middagar fick jag ihop för den summan!! Skit bra haha!! Sen avslutade vi kvällen med att grilla och bara mysa!! Underbart väder :). Satt till och med ute och åt idag :). Varmt fast solen inte sken :).

Nä nu ska jag in och duscha mitt svinto hår haha!! Den stora nackdelen med betongdamm i håret haha!

Lots of lööööööve // Nicen

Ovido - Quiz & Flashcards