feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Dénice - 1 oktober 2010 16:45

Jag trodde att jag skulle få en lugn dag medans den store var på dagis men de blev det inte. Har varit med mamma hela dagen och hjälp henne med en del saker :) Varit en mysig dag men lite stressig för att man ska hinna med allt men de gick!


Jag har precis färgat håret :) Eller fyllt i det blonda. Så de ser lite bättre ut haha! Sen målade jag naglarna till Felicia och mamma skulle ju också ha så nu har man glittriga naglar på fingrarna och glittriga tår haha :) Blev lite mer än bara naglarna haha :) Men va gör de! Hon försökte i alla fall :)


Nu är de snart dags att laga lite mat. Är skit hungrig. Men så fort gubben kommer hem så ska jag lämna över ansvart och ta min första cider för kvällen :) Kommer smaka najs :)


Nej ni får ha en underbar och rolig kväll för de tänker verkligen jag att ha :)

Ovido - Quiz & Flashcards