feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Dénice - 11 oktober 2010 20:26

Storebror bjöd ju på lunch idag och som vanligt nere på grafitti så smakade det unnnnnnderbaaaart :) Var ett tag sedan nu och man tackar ju inte nej till de precis.


Sen blev de ärenden när man hade hämtat den stora tösen! Gick ganska smidigt idag och de var jävligt skönt. Någon gång ska de ju gå smidigt till haha.


Pallar inte skriva så mycket idag plus att jag ska lägga den stora tösen nu! Imorgon blir de mys hela dagen och kanske ut en runda om vädert är lika fint som idag. Imorgon är de enbart jag som bestämmer mohahahahaha :) Håkan kommer på middag imorgon också! Så de är aldrig fel med lite sällskap :)



Fick tid till ytterligare en undersökning av Emilias njurar. Blev lite fundersam! Och förstod ingenting! Trodde bara att de skulle bli en undersökning. Men så träffade jag Lena när jag kom hem och hon kunde hjälpa mig att förstå bättre och de är jag så tacksam för :) Har fått bättre information av henne än vad man har fått ifrån alla läkare som har varit inblandade! Tack så mycket :)


Nej nu får nu ha en fortsatt trevlig måndags kväll!!



Av Dénice - 11 oktober 2010 12:11

Idag har ju Felicia blivit fotad på dagis :) Hon var så glad imorse och tyckte de skulle bli kul! Hon fick välja kläder och frisyr själv och var jätteglad. Tills vi skulle gå och hon skulle ta på sig jackan! Hon ville inte ha den knäppt. Förklarade för henne att de börjar att bli kallt nu och hon måste ha den knäppt för annars blir hon sjuk. Men de var redan kört. Hon tjurade hela vägen till dagis och säkert en stund på dagis också! Innan hon kunde gå vidare haha. Inte lätt med en trotsig treåring. De kan ju vara farligt att lyssna på mamma, hon kan ju ha rätt haha :)


Haha fick besök för en stund sen. Han ringde när han var på väg och bad mig att sätta på kaffe. Jag går ut i köket och ska sätta på kaffe och kommer på. va fan jag slog ju i sönder den igår (ej med vilje). Haha så när han kom så ställde han sig och kokade kaffe på gammeldagsvis. Haha och de funkade ju och vi fick kaffe :) Trevligt med sällskap.


Nu ska jag snart iväg! Storebror ringde och ville bjuda på lunch. Jaa varför inte haha. Så han kommer snart och vi ska ner på graffitti och äta bakad potatis. Najs som fan! Skulle egentligen iväg och göra ärenden men får ta de efter vi har hämtat Felicia. Hon älskar ju ändå att åka buss. haha.


Nej man får väl göra sig färdig så att man ser lite mänsklig när man går ut haha :)

Ovido - Quiz & Flashcards