feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Dénice - 7 oktober 2010 13:34

                                                                                


Mina älskade töser     

Av Dénice - 7 oktober 2010 12:48


Kunde inte vända den rätt tyvärr :)

Av Dénice - 7 oktober 2010 12:42

Har så svårt för att komma på rubriker ibland haha :) Men så kan de ju vara. Idag känns som en väldigt seg dag och jag är sjukt rastlös. Skulle egentligen gjort en massa ärenden men har verkligen ingen ork till det. Så jag skjuter upp de tills imorgon. Ingen som dör av de haha.


Snart är de dags att hämta den stora tösen på dagis. Jag vet inte hur jag ska få henne till att förstå att hon måste ta de nätt med lillasyster. Imorse lade de i vår säng medans jag tog fram kläder och när jag kommer in i sovrummet så ligger Felicia över Emilia, eller så drar hon henne i armar och ben, slår henne på magen osv. Jag har försökt förklara för henne 20 miljoner gånger nu känns de som att man får inte lov att göra så. De är farligt, de gör ont osv. Men hon vill inte lyssna. Jag kan inte lämna de ensamma längre. Och de känns hemskt. Fast Felicia vet om att man inte får slåss osv så gör hon de ändå.


Någon som har något bra tips? För mina har helt tagit slut.

Ovido - Quiz & Flashcards