feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Dénice - 10 oktober 2010 21:34

idag är man så trött så att ögonen går i kors. Herregud, jag fattar inte hur jag kan vara så jävla trött idag. Visst jag kunde inte somna igår efter folket hade gått men de är inget ovanligt. Men idag är man en slagen hjälte haha ;)


Igår var trevligt ;) Blev lite mer folk än vad jag hade räknat med från början! Jag hade ju bara tänkt ha familjen på middag eftersom jag brukar inte fira min födelsedag speciellt. De år man har haft fester så har de bara slutat med att någon har börjat att bråka och de finns ju inget tråkigare. Så därför har jag lagt ner det haha :) Bättre att fira barnen :) Men de var trevligt ändå! God mat och trevligt sällskap! De kan ju inte bli bättre. Vill tacka för presenterna också :) Är jätteglad för det jag fick :) Betyder mycket för mig!


Idag har de varit slappedag! Riktigt najs. Middag har man också fixat genom ett samtal till pizzerian haha. Jag pallade inte laga mat idag så jag tog den enkla utvägen ;) De är så jävla najs ibland. Tur att de finns. Har även varit hos Pernilla på en kopp kaffe och lite skitsnack :) Alltid trevligt.


Nu ska jag snart lägga mig. Måste vara pigg imorgon! Felicia ska göras i ordning för att fotas på dagis! Hon har bestämt att hon ska ha flätor imorgon! haha inte bra när barnen börjar bestämma. :) Min lilla plutt är ju stor tjej nu som hon påminner mig OFTA om haha :) Söta unge :) Nej njut nu av resten av denna söndagen! Imorgon börjar en ny vecka igen och de för man invinga med en massa ärenden medans den stora tösen är på dagis ;)


(I MISS SOMEONE)  Vem? De vet bara jag ;)



Ovido - Quiz & Flashcards