feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Dénice - 6 oktober 2010 22:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 6 oktober 2010 22:30

Fast de är nästan 2 veckor kvar innan ultraljudet så kan jag inte släppa det ur mitt huvud. Jag är så jävla nervös över det hela tiden. Fan tänk om något verkligen är fel på hennes njurar? Vad händer då? Ja jag vet om att man ska tänka positivt men jag kan inte, jag måste föreställa mig de värsta. Försöka förbererda mig om de skulle vara något. Och är de inget så finns de ingen som kommer att vara lyckligare än mig.


Jag hoppas verkligen från djupet av mitt hjärta att allt är okej med henne. Detta är inte något min lilla tös ska behöva att gå igenom. Jag vet att vi måste i så fall man kan man undvika de så blir jag skitlycklig.


Men jag får väl bara fint vänta och se vad som händer. De är 12 dagar kvar till de är dags och man kanske kan få lite svar.


Lämnade ju in nytt urinprov i måndag och har fortfarande inte fått höra något. Nojjar mig som fan över det också eftersom den läkaren jag pratade med i fredags visste fan ingeting och jag blev bara förbannad på honom. När man ställde någon fråga så kunde han inte svara utan han skulle kolla med sina kollegor och sedan ringa upp. Va fan är de för jävla svar? Fan vad jag hatar inkompetenta läkare som inte kan ett skit. De har ju ingen aning om vad man frågar de om. Blir så jävla sne på det.


Nej nu ska jag snart lägga mig så att man kommer upp imorgon. Ska lämna stora tösen på dagis och sen iväg och göra lite ärenden *kul* Eller inte haha men de måste ju göras det också! Vad är de man säget? Sånt är livet kanske ;)


Imorgon kommer en liten bildbomb :)

Av Dénice - 6 oktober 2010 10:23

Har inte suttit vid datan sen i fredags innan jag stack ut. Har inte haft riktigt med tid för det. Har hänt en del under dessa dagarna!


I fredags så hade jag skitkul när vi var ute :) Var så jävla skönt att få vara mig själv och bara kunna slappna av. De var verkligen längesen sist och jag behövde de med tanke på allt som har hänt den sista tiden. Vi var hemma lite efter 5 på morgonen.


I lördags bar de av till fam. wittingfors :) På kalas för Oliver som hade fyllt 12 :) Stora killen nu ju! God mat och trevligt sällskap fast jag inte alls hade lust med det haha. Var helt slut som männsika eftersom jag bara hade sovit 4 timmar. Och mitt huvud bara dunkade. Fy fan de vill jag aldrig vara med om igen haha.


Nisse strulade till de som vanligt så de slutade med att de inte blev något för honom. Blev så lack på honom.


Söndagen så sooooooov jag :) Haha så jävla underbart. Gubben fick ta barnen och jag kunde sova. Den känslan är ju verkligen underbar plus att jag verkligen behövde det. Och de blev ju mycket mys med barnen i sängen :)


Måndag var jag på barnakuten för att lämna in nytt urinprov från Emilia. De ringde i fredags och man fick verkligen inget vettigt svar och jag blev skit arg på läkaren. Han visste verkligen inte vad han pratade om och de retade upp mig som fan. Men vi skulle lämna in ett nytt urinprov så de gjorde vi och nu får vi se vad som händer.


Igår var Felicia på dagis och de åkte på utflykt till bokskogen och felicia var så stolt för hon fick välja sin matsäck själv :) Och allt hade gått bra och hon var jätteduktig :) Alltid lika skönt att höra :)


Idag blir de nog en lugn dag. Har sån huvudvärk idag!

Ovido - Quiz & Flashcards