feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Dénice - 16 oktober 2010 02:13

Idag slappade vi först! Sen var de meningen att vi skulle städa här hemma men jag kom aldrig igång. Kände inte alls för de idag. Plettan hade gissat på det och började terra mig   . Haha men fick några garv utav det   .


Men de slutade med att jag erbjöd mig att hämta Linnsan på fritids så hon slapp vara där så länge och sen tog vi oss en tur till IKEA. Haha de blev så ändå. Och de var riktigt mysigt och jag har saknat att umågs med henne och Linnsan   . Vi har varit lite slarviga med det men sen så är de många andra saker som har varit viktigare som har kommit i mellan.


Men vi sa de idag att vi skulle skärpa oss med det   . Så vi får göra de. De är dagens löfte.


Nu på kvällen så kom Henke och Stoffe. De är fortfarande kvar. Jag har haft skitroligt när jag skulle väcka Stoffe hahahahahaha. Han är ganska blöt om man säger så   Men roligt hade jag i alla fall även fast inte han tyckte det.


Nej nu ska de väl strax gå så att jag får gå och lägga mig. Är skit trött idag, Även fast man inte har gjort så mycket så är man trött.


Fy fan vad jag lider med de föräldrar som inte hittar sin tös! jag hoppas verkligen att hon dyker upp oskadd.   

Ovido - Quiz & Flashcards