feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Dénice - 8 oktober 2010 22:09

Även denna veckan börjar närma sig slut. Idag är de fredag och snart dags för denna mamman att gå och lägga sig. Haha man är helt slut som person idag. Man har ju åkt halva stan runt med buss och de tar mer på en än vad man tror. Det är inte lätt när man har en 3 åring som inte vill gå alltid men idag måste jag verkligen säga att hon har varit jätteduktig. Fast hon har gnällt lite så har hon gått jättefint och lyssnat. De var när vi hoppade av bussen här hemma som hon inte ville gå mer men så kom hon på var vi var och gick fint hem :)


Nu sitter jag här med gubben, lillebror och Nisse. De vill göra något! Antingen spela kort eller något spel och egentligen orkar jag inte men man får väl vara med en liten stund. Känner mig bara för att lägga mig i sängen med min bok och bara precis slappna av. För imorgon blir de mycket att göra. Vi ska göra en riktig STORstädning här hemma, jag ska tvätta, handla osv. För vi ska ha gäster på kvällen för att jag fyller år på tisdag :)


Kom och tänka på de nu! H ringde imorse och frågade "Fyller du år på tisdag eller inte?" Haha mitt svar nej vi skiter i de detta året och väntar tills nästa haha :) Tyvärr så kan man ju inte välja själv haha. Men frågan var rätt så ball.


Nej nu får jag väl sluta skriva innan de blir kinkiga på mig. Får se om jag hinner med en snabbis imorgon :) Hoppas ni får en underbar kväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards