feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Dénice - 7 november 2010 13:23

Jag vet om att jag inte har skrivt på länge och jag kommer inte att ge upp mig blogg. De är bara de att de har hänt mycket den sista tiden som har gjort att jag har stängt in mig själv och inte orkat göra något! Men nu börjar jag komma tillbaka igen och ska skärpa mig med bloggen!


men de blir inte något långt inlägg nu :) Ska göra fördigt barnen för att åka till gubbens pappas grav och sätta ett ljus och sedan iväg till en arbetskollega till gubben! Skönt att komma lite hemifrån en söndag! man får ju passa på när de är gubben som kommer med förslaget ;)


Har även beställt mammas födelsedagspresent nu! Jag är så jävla nöjd med den! Hoppas bara att det blir lika fint när jag får hem boken! Kommer om ca en vecka! Hoppas hoppas hoppas den blir lika fin som på datan om inte bättre ;)


Nej nu måste jag sätta fart! Annars börjar han bara gnälla på mig haha! Ha en underbar söndag mina vänner :)


Kommer ett längre inlägg ikväll! När barnen har lagt sig! Kan vara skönt att skriva av sig lite!

Ovido - Quiz & Flashcards